خاکستر

دست نوشته های من

خاکستر

دست نوشته های من

بوسه باد

 

 

در مورد بوسه باد خیلی ها نوشته اند اما من یه گله از این ترانه دارم و اون اینه که .....

به توصیه یکی از دوستان خیلی عزیزم ترانه ای رو که در پاسخ به بو سه باد سرودم و برای خانم فروغ دانش عزیز ارسال کردم بزودی در وبلاگم قرار میدم.....منتظر باشید....لطفا

نظرات 1 + ارسال نظر
احمدرضا کاظمی پنج‌شنبه 19 مرداد 1385 ساعت 06:48 ق.ظ

سلام رضا جان ... زنده باشی ...
منم اگه جسارت نباشه باید بگم ... تقریبا یه شاعر نوجونم ( ۱۷ ساله) منم یه پاسخی به شعر زیبات نوشتم ........ قصدم زیر سوال بردن احساسات شما نیست ...

در ضمن خیلیخیلیخیلیخیلیخیلی دوست دارم باهاتون بیشتر آشنا شم و حداقل یه گفتگو داشته باشم ... لطفا با من تماس بگیدرید !!۱

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد